בוסו על ברוורמן: "הבאנו אותו לכס ראשות העיר, ומייד אחרי זנח אותנו"

ארי וידר 1 Comment on בוסו על ברוורמן: "הבאנו אותו לכס ראשות העיר, ומייד אחרי זנח אותנו"

"רמי גרינברג כבר ניצח – הציבור הדתי והחרדי מכריע בזהות ראש העיר הבא בפתח תקווה" כך אומר היום אוריאל בוסו יו"ר שס בעיר בראיון ל'מהדורה המרכזית' | האזינו לראיון

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מ"מ ראש עיריית פתח תקווה ויו"ר ש"ס בעיר אוריאל בוסו התראיין היום (רביעי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן. התמיכה המפתיעה במועמד החדש על פני ראש העיר המכהן, האכזבה בקדנציה האחרונה, והאם שוב הדתיים בעיר יקבעו את זהות ראש העיר.

למה לבחור ברמי גרינברג: בקדנציה הצלחנו בהמון נושאים, אבל יש שיקולים גם של המצביעים וגם של הרבנים. היו מספר משברי אמון מול ראש העיר, גם בתפקידים וגם בבניית מוסדות חינוך. אנחנו הכרענו את הבחירות בעיר. אבל לא היינו הבן המועדף אחרי הבחירות. בסוף היום אני צריך לתת תשובות למצביעים שלי, הייתה האטה בבנית המקוואות ולכן אנחנו הולכים עם גרינברג ואני מכיר אותו הרבה שנים.

בלי דגל התורה: הכתרנו כבר את ראש העיר הבא. בהחלט שאנחנו מתואמים עם הגוש הדתי דגל והבית היהודי. וגם בקואליציה הבאה נהיה מתואמים. היו חילוקי דעות היה מי שנוח לו להשאר עם ראש העיר.  כנראה שהייתה לו קדנציה נופת צופים אבל לא אצלנו. גם בדגל עדיין לא הסדירו את עניין הבחירה בראש העיר.

ראש העיר המכהן: ההבדל הוא שלראש עיר מכהן אתה נותן בקדנציה. ניסנו כל הקדנציה להגיע לשותפות אמת אבל כאן לא הייתה כאן שותפות אמת. הסקרים מראים שיש כבר הכרעה בסיבוב ראשון שגרינברג ינצח.

האזינו לראיון:



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    הוא צודק העיר לא מתפקדת כמו שצריך הוא הבטיח הבטחות ולא עמד בהם . אולי עכשיו יגיע השינוי אם אדם דתי שמכיר את צרכי הציבור החרדי והדתי